Vanwege een systeemfout bij onze leverancier Dustin komen de levertijden niet overeen, wat leidt tot vertragingen in levertijden en bij retour- en reparatiemeldingen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.

Hi!

Je hebt een Creative Cloud-lidmaatschap gekocht bij SURFspot, en hebt momenteel problemen met het in gebruik nemen hiervan. 

- Gebruik je je schoolaccount (studentenaccount of medewerkersaccount) als Adobe ID, en heb je de licentiecode gekoppeld aan je schoolaccount?

- En kun je momenteel alleen gebruik maken van een proefversie van al je Creative Cloud-applicaties?

Indien je beide vragen met "ja" kunt beantwoorden, dan kun je het volgende proberen:

(1)

- Sluit alle openstaande Adobe applicaties (bijvoorbeeld Photoshop, Illustrator, etc.) af.

- Open de Creative Cloud App:

Windows-gebruikers openen de app zo:

macOS-gebruikers openen de app zo:

(2)

Klik binnen de Creative Cloud applicatie rechtsbovenin op het blauwe bolletje, je accountvenster komt nu tevoorschijn. Klik op Afmelden. 

(3)

Meld je opnieuw aan:

- Voer opnieuw het e-mailadres van je schoolaccount in, en klik op "Doorgaan":

(4)

Krijg je nu deze - zie hieronder - twee inlogopties te zien?

- Persoonlijk Account

- Bedrijfs- of Schoolaccount

Zo ja, kies dan voor de inlogoptie Persoonlijk Account:

De licentie die je bij SURFspot hebt gekocht staat gekoppeld aan je Persoonlijke Account. De inlogoptie Schoolaccount wordt beheerd door je onderwijsinstelling. Belangrijk om te onthouden is dat aan je Schoolaccount geen licentie is toegewezen door de onderwijsinstelling, daardoor krijg je een proefversie te zien op het moment dat je inlogt via deze inlogoptie.

(5)

Start één van je apps op (bijvooorbeeld Photoshop). 

Je zou nu weer gebruik moeten kunnen maken van de volledige versie van je applicaties.

Mocht je probleem nog steeds niet zijn opgelost, stuur dan een mailtje naar info@surfspot.nl.